I LOVE SUPERHERO !

16.7.11

16 July 2011 \ Hari Memoret

HARI MEMORET   
okay . e marek hari memoret sekolah mekrg . mun lah takrg tek sik tauk bahasa aku nak , memoret ya bermaksud ' hari permuafakatan ' . cam beysa lah . cikgu kata aku semua okay , disiplin pun okay . haa . tapi aku mok cerite pasal time aku balit marek . aku marek sik balit an parent ku . ku balit an kawan2 ku . an dak mawie , eja . then2 . tiba2 aku kehilangan mood happy ku . sebab nya dngn nya ya . yohh ! tersentap oo ati saya kelmarin . nang sudah mengalir air mata aku . eja happy marek sebab nya an pjul . aku sedehhh . sedehhhhhh gegilakk . buduhh . tapi, nya anta ku sampe umh . nang depan umh . nya ada tnyk sama ada aku marah an nya sik, aku just kata aku TIRED . huh . then nya pujuk2 aku . aku still steady jak an muka slambe. apa apa pun. aku sedehhhh , . dah lah pucau sik sekolah . pahal jak ka ? huh . okay .

16 JULY 2011
aku tengok cerita SEKALI LAGI . beshhh ! mia sara nasuha kejawak luu jak . hahaa . lisa cantekk . tapi cerita yaa sedikit sedehhh . kesiannn . tapi nang layannnnnnnn lahh . hm . yajak tek ? yupp! yajak lahh . ahahaha. hee . mun takrg lom tengokk cita yaa . usahalah untok tengok . astrofirst pun ada bahh .langgan lah . k . hee . ' promote '

okay
laa
bye
jaga
dirik
takrg
jangn
lupak
makan
k
daa
haa!
esok
sekolah
focus
k

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.